woensdag 22 december 2010

Nieuw Bericht

Vandaag lekker door de sneeuw gebanjerd om werk te vinden. Dat is gelukkig gelukt. Lekker schoonmaken. Daarna weer gamen, 3D'en, en muziek maken.
Over muziek maken gesproken... Vanavond ga ik mee spelen bij een band in breda. Althans, een drummer en bassist die een gitarist nodig hebben. Ben zeer benieuwd wat er uit gaat komen. Zeker omdat zij ook van wat stevigere muziek houden als The White Stripes enz,

Nog steeds wel in afwachting van de uitslag van het St.Joost. Eerlijk gezegd ben ik best wel een beetje zenuwachtig. Maar als ze mij niet aannemen met wat word je dan wel aangenomen? Ach ik zal het wel zien. Ik geef het een goede kans dat ik ben aangenomen. Hopelijk heb ik geluk :P Nou ik ga even kijken of ik de usb schijf in mn telefoon kan fixen, want die doet het dus nie...!#@$*^%)*>< Als het niet lukt wordt dat vanavond lastig film kijken met Karin als ik terug ben uit Breda. Hej ik ben toch tegen niemand aan het lullen ehm. Houdoe!







Ow en hierboven nog een leuke herrinering van het verblijf in een hostel in Praag :P te grappig!

Adjieu!Tabee!Gegroet!Avé!

2 opmerkingen:

  1. Haha ik voel me eenzaam ben bang dak de enigste ben die je volgt ..

    Zegt dat meer over mij dan over jou ... :O

    Hehe vet filmpje hierboven :)

    Grtz Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :p ja was een redelijk geslaagde avond. en ja ach je bent denk niet de enige hoor. K hoor hier en daar wel eens dat mensen wel op mn blog kijken. zo niet nja lekker boeiend:p daar doe ik t niet voor, thans, nog niet ;)

    grtz berry

    BeantwoordenVerwijderen