maandag 27 december 2010

Fuck Yeah!!

Holy Shit, vandaag is mijn leven weer een beetje completer geworden. Na jaren zwoegen en afzien op verkeerde opleidingen, werk en thuis zitten is er eindelijk een school die me wel wil hebben :P. Oke ik overdrijf een beetje. Ik ben echt mega blij dat ik eindelijkk dat nieuws binnen heb. Ik verwachte het eigenlijk vorige week al maar door de kerst post was alles een beetje vertraagd en mijn brief dus ook. Maar dat boeit nu natuurlijk niet meer, na een heerlijke kerst te hebben gehad zulk nieuws krijgen voelt fantastisch!

Nu nog eventjes chillen en mss een spelletje spelen, mn kamer opruimen want dat is hard nodig en dan eens kijken of ik nog een leuk muziekje uit mn mouw kan schudden. Mocht dat zo zijn, dan zie je die vanzelf wel verschijnen.

ik ben weg, peace out! heheh

kijk nog ff een lekker filmpje, tsjah Fergie en Slash. Normaal bij black eyed peas zou ik gaan kotsen maar dit nummer is wel nice. en die clip is ook wel oke :p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten